مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-31اقتصادي

فارس من| بی توجهی سایپا به مطالبه مردم بابت تعیین قیمت کوییک GX


گروه خودروسازی سایپا مطالبه مردم برای تعیین تکلیف قیمت کوییک GX را بی جواب گذاشت و هیچ توضیحی در این باره ارائه نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان  مصوبه 473 شورای رقابت را برای کوییک GX اعمال کنید  عنوان کرده اند با وجود اینکه شرکت سایپا اقدام به فروش فوق العاده کوییک GX در سال گذشته و همچنین عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه کرده است اما هنوز قیمت این خودرو از سوی شورای رقابت اعلام نشده است.

  مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کرده اند که با گذشت 7 ماه از اولین پیش فروش این خودرو هنوز قیمتی از طرف شورای رقابت و سایپا اعلام نشده و حواله داران این خودرو با سردرگمی مواجه شده اند، بنابراین با نزدیک شدن موعد دعوتنامه های این خودرو که از شهریور آغاز می شود، خودروساز شرایط تبدیل کوییک GX را به کوییک اتومات پلاس فراهم کرده است.

  آنها همچنین نوشته اند: حواله داران پیش فروش سال قبل این خودرو وجه خود را جهت مشارکت در تولید داخلی در اختیار خودروساز گذاشته اند اما اکنون خودروساز خلاف مصوبات شورای رقابت رفتار می کند.

بنابراین گزارش شورای رقابت در مرداد ماه سال 1400 طی مصوبه 473 اعلام کرد چنانچه مراجع ذیصلاح در رابطه با خودروهای انحصاری مشمول دستورالعمل قیمت شورا، با پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بی توجهی سایپا به مطالبه مردم بابت تعیین قیمت کوییک GX

فارس من| بی توجهی سایپا به مطالبه مردم بابت تعیین قیمت کوییک GX